Thursday, June 4, 2015

3. ja 4. päev Itaalias

NELJAPÄEV 28.05
Neljapäev möödus meil koolis rühmatööd tehes. Olime eelnevalt kodutööna ennast gruppidesse ära lisanud. Üks grupp tegi analüüsiva esitluse eelnevatel päevadel tehtud esitluste põhjal, teine grupp sai enda kätte mingi maa poolt kirjutatud chain story, millest tuli valmistada dialoog. Kolmandas gruppis joonistati koomiks. Pealepikka lõunapausi tulid hommikupoole valminud tööd esitllusele. Kõik projektis osalejad said omale ka Eutopia särgi. Õhtul toimus meil nn aia-lõpupidu ühe itaallase juures, kus einestasime Sitsiilia päraste söökidega. Emotsioonid olid laes. Inimesed tantsisid ja nautisid õhtut täiel rinnal.

REEDE 29.05
Reedel pidi meil toimuma jahiga sõit Vahemerel. Selleks sõitsime kooli eest välja kell 8. Umbes tunni aja pärast olime jõudnud mere äärde. Ilm oli ilus ning päike lausa küttis. Jõudsime sadamasse täpselt parasjagu varem, et seal veidike ringi uudistada. Endalegi märkamatult olime juba jahil ning sõit võis alata. Nagu eestlastele ikka meeldib soojal maal olles pruuniks saada siis pidime ka meie selle võimaluse ära kasutama. Läksime kohe jahininale, võtsime ennast bikiinide väele ning lasime päikesel ennast pruunistada. Laeva sõit oli ülimalt lahe. Ümberringi olid kaljud ning mäed. Minul tekkis neid vaadates tunne nagu oleksin filmis. Kahel korral jäime ankrusse, et Vahemeres ennast jahutada. Vesi oli üpriski soolane, kuid see-eest mõnusalt jahutav. Vesi oli väga selge ja põhi paistis läbi vee ära. Peale paari tunnist sõitu einestasime laeval pastaga, seejärel randusime ühe linna kaldal. Linnas oli pisut vabaega, mille kulutasime suveniiride ostmisele ning rannas suvitamisele. Tagasisõidul olid paljud juba väga väsinud. Sellest päevast õppisin mina päikesekreemi kasutama, sest päike küttis tõesti väga kõrvetavalt ning põletuse sain minagi. Õhtul, mina koos oma itaallasega ning veel paari teisega käisime jäätist söömas ning jalutasime niisama. Hiljem magama jäädes tundsin ma ennast ülimalt rahuolevalt, sest reis oli ülimalt korda läinud.