Thursday, June 16, 2016

Esmaspäev Portugalis

Esmaspäev, 16. mai

Esmaspäeva hommikul ärkasime Amsterdamis ning jätkasime juba varastel hommikutundidel reisi Portugali poole. Hommikupoole päevast veetsime lennukites ja lennujaamades.

Portosse jõudes jalutasime linnas ringi ning külastasime 18ndal sajandil ehitatud Clérigos’ kirikut. Selle kiriku torn (Torre dos Clérigos) on üks tuntuimatest Porto sümbolitest ning vaade torni tipust Porto linnale on hingematvalt ilus. Tornist vaid paarisaja meetri kaugusel asub raamatupood Livraria Lello e Irmão, mis on üks vanimaid raamatupoode Portugalis. See sama raamatupood oli J.K. Rowlingu inspiratsiooniks Harry Potteri raamatute kirjutamisel.

Ja juba oligi õhtu käes ning oli aeg kohtuda oma portugallastega, kes olid tulnud meile Portosse vastu. Kogusime kõikide maade õpilased bussi ning alustasime väga emotsooniderohket ja meeleolukat sõitu Moimenta da Beira poole. Portugalis aeg lausa lendas ning nii oligi esimene päev Portugalis justkui hetkega õhtusse jõudnud.