Sunday, June 19, 2016

Neljapäev Portugalis

Nagu ka kõik eelnevad päevad, algas ka neljapäev suhteliselt vara, sest pidime juba 8.30 koolis olema. Neljapäeva esimene üritus oli tundides olemine. Mina sattusin matemaatika tundi. Muidu saan matemaatikast hästi aru, aga Portugalis nagu oleks täiesti oma süsteem. Ei tähiseid ega jooniseid ma ei mõistnud.

Mingi aja pärast pidime minema aulasse ja seal saime kätte rühmatööd ning rühmad jaotati erinevatesse klassidesse. Oma rühmades pidime mõtlema märksõnade peale, mis iseloomustaks utoopilist ühiskonda. Minu rühm alguses ei võtnud vist ülesannet väga tõsiselt (samas võib-olla pakutud märksõnad on nende jaoks utoopiline ühiskond), aga saime ülesandega hakkama.

Esimesel päeval saime süüa lõunat koolis ja saime ka neljapäeval. Pärast lõunat pidi mu host veel tundidesse minema. Õnneks ei jäänud ma üksinda ja läksin kaasa teiste eestlastega ja portugaallastega mingisesse kohta läbi igastuguste põõsaste, kus oli väga ilus vaade. Seda kaunist vaadet  ma ise tegelikult ei näinudki, sest poole pealt keerasin ma otsa ümber, sest ma ei jaksanud edasi minna palava ilma tõttu.





Kuna meil oli sel päeval terve õhtu vaba, siis tuli Helen pärast kooli minuga ja me vaatasime oma hostidega filmi. Pärast filmi vaatamist läksime Henrique juurde, kus olid kõik projektis olevad inimesed. Oli väike pidu, umbes nagu Eestiski, ainult et seal (Portugalis) tantsiti palju rohkem.

No comments:

Post a Comment